Service en garantie opticien

Garantie & service

Bril Negenentwintig kan bogen op personeel met een gedegen vakopleiding en jarenlange ervaring. Bovendien verkoopt Bril Negenentwintig uitsluitend optische kwaliteitsproducten. Bij ons kunt u altijd terecht voor het bijstellen en schoonmaken van uw bril, ook als de garantieperiode van uw bril is verstreken.

Garantie en servicevoorwaarden montuur en glazen


• De garantieperiode bedraagt twee jaar. De ingangsdatum staat vermeld op de Service Card die u bij aanschaf van een nieuwe bril cadeau krijgt.
• Uw nieuwe montuur en glazen zijn gedurende deze periode gegarandeerd tegen alle fabricage- en montagefouten.
• Aanvullend ontvangt u bij Bril Negenentwintig service voor glas- en/of montuurbreuk*. Tot een jaar na aankoop van uw bril (datum staat vermeld op uw Service Card) ontvangt u 25% korting op beschadiging en/of breuk door eigen toedoen.
• Bij vervanging worden, indien mogelijk, altijd identieke onderdelen gebruikt: een identiek montuur dus en glazen van dezelfde sterkte en uitvoering.
• Bij vervanging heeft u recht op maximaal de oorspronkelijke aanschafwaarde. Prijsverhogingen worden doorberekend. Restitutie van het aankoopbedrag is niet mogelijk.
• De garantie- en servicebepalingen vervallen indien u een reparatie aan uw bril heeft laten verrichten door anderen.
• De garantie- en servicebepalingen gelden niet voor schadegevallen die al door een verzekering (bijv. een reis- of WA- verzekering) worden gedekt.
• Op dit Service- en Garantiecertificaat zijn de geldende leverings- en betalingsvoorwaarden van toepassing.
• Binnen één jaar na aankoop van uw bril* ontvangt u 20% reductie bij aanschaf van een tweede bril*, een sportbril* of een zonnebril* op sterkte met glazen die dezelfde sterkte hebben als op uw Service Card staat vermeld.
De 20% reductie ontvangt u over de bril met de laagste prijs.

* Niet van toepassing op speciale aanbiedingen en acties, service vervanging (1) éénmalig per onderdeel.

Serviceplan nieuwe complete brillen

Eventueel kunt u kiezen voor een extra aanvullende service waarmee u uw risico’s kunt verlagen.

Een goede service staat bij Bril Negentwintig, zoals ongetwijfeld bekend, al jaren bijzonder hoog in het vaandel. Standaard geven wij het eerste jaar na de aanschaf van uw nieuwe bril bij schade, breuk, diefstal of verlies 25% korting op een vervangend product. Omdat uw bril meestal langer dan een jaar meegaat wijzen we u graag op de mogelijkheden van ons aanvullende serviceplan. Voor een klein percentage van de aanschafwaarde kunt u één, twee of drie jaar lang van deze extra service gebruikmaken. Bij breuk, schade, verlies of diefstal vergoeden wij 75% van uw aanschafwaarde, reparatiekosten worden tot maximaal € 50,- vergoed. De kosten voor 1 jaar aanvullende service bedragen 6% van de aanschafwaarde. Voor 2 jaar aanvullende service is dat 9% en voor 3 jaar aanvullende service is dat 12%. Hieronder zetten we de voordelen en voorwaarden voor u op een rij.

De voordelen van ons serviceplan

  1. 75% vergoeding bij breuk of schade.
  2. 75% vergoeding bij verlies of diefstal (wel aangifte overleggen)
  3. Reparatiekosten aan de bril worden tot € 50,- vergoed.
  4. De extra service loopt via Bril Negentwintig: makkelijk, vertrouwd en direct.
  5. Bij no-claim krijgt u 25% van het premiebedrag terug.

De voorwaarden van ons serviceplan

  1. Looptijd 1, 2 of 3 jaar.
  2. Maximaal 1 vervanging en/of herstel van de bril of het glas.
  3. Alle vervangingen worden uitgevoerd op basis van hetzelfde montuur (mits nog leverbaar) en dezelfde type glazen met originele sterkte.
  4. De extra service kan uitsluitend bij een nieuwe aankoop worden afgesloten.
  5. De servicepas en koopcontract moeten gelijktijdig worden afgesloten.
  6. Voor nadere informatie omtrent dit product kunnen onze medewerkers u verder helpen.
 

Afspraak maken bij Bril Negenentwintig

Beste klant,

Zaterdag 21 september zijn wij om 16.00 uur gesloten, want we gaan met het hele team op beursbezoek in Parijs dit weekend! 

Dinsdag 24 september staan we om 09.00 uur weer voor u klaar!

Let op!

Wegens wegwerkzaamheden op de Ritzema Bosweg is Bril Negenentwintig tot en met 24 mei slechter bereikbaar!

Ga naar de inhoud